Forum Studentów Budownictwa Strona Główna Forum Studentów Budownictwa
Forum zrzeszające studentów budownictwa i studentów inżynierii środowiska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Praktyki do uprawnień po WIŚ
Autor Wiadomość
mariusz3636
technik

Wysłany: 2015-08-26, 15:38   Praktyki do uprawnień po WIŚ

Cześć koledzy,

Mam do Was pytanie (jeżeli ktoś zna na nie odpowiedź lub też znalazł się w podobnej sytuacji bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości). Jutro idę do Izby Inżynierów Budownictwa, ale być może dowiem się od Was wcześniej tego co chcę wiedzieć i szybciej przestanę się stresować.
Otóż jestem studentem Politechniki Krakowskiej, kierunek Budownictwo, specjalność Budownictwo Wodne i Geotechnika. Teraz pójdę na 7 ostatni semestr i w lutym następnego roku będę miał obronę pracy inżynierskiej. Podjąłem miesiąc temu pracę w formie zajmującej się budownictwem kubaturowym lądowym. Pojawiły się wątpliwości oraz spekulacje na mój temat czy ja aby napewno po takich studiach mogę podjąć pracę w nadzorze budowy budynku wielorodzinnego (i ogólnie budownictwa lądowego). Czy mogę zdawać egzamin na uprawnienia Konstrukcyjno Budowlane bez ograniczeń gdy po takich studiach pójdę i skończę studia II stopnia na Wydziale Inżynierii Lądowej na kierunku "KBI" lub "TOB". Czy będę mógł zdawać ewentualnie egzamin na uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, jeżeli nie przystąpię do studiów II stopnia a uzyskam po WIŚ 3-letnią lub wyższą praktykę w firmie działającej na budownictwie lądowym kubaturowym. Generalnie chodzi o to co będę mógł robić po obronieniu tytuły Inżyniera na WIŚ i czy o co robię teraz czyli praktyka przy budownictwie lądowym liczy się mi jako praktyka zawodowa?
Pozdrawiam
Mariusz

Profesor Belka

Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany:    Hosting kosztuje :)

Ze swojej strony możemy polecić :-):

Lukaszk189
technik