Forum Studentów Budownictwa Strona Główna Forum Studentów Budownictwa
Forum zrzeszające studentów budownictwa i studentów inżynierii środowiska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa vs Biuro
Autor Wiadomość
operatorbudowy
technik

Wysłany: 2017-07-21, 12:42   Budowa vs Biuro

Witam,
Niedawno się broniłem i jestem teraz magistrem inżynierem budownictwa.
Chciałem prosić was o poradę w sprawie pracy, mam dwie oferty:

1. Praca w biurze projektowym za 2tys brutto + płatne nadgodziny - szykuje się tam długie siedzenie maja sporo tematów i są mocno w tyle z terminami.

2. Praca na budowie za 3,5tys brutto (nadgodziny już tak jakby w tej kwocie) - budowa na która trzeba dojeżdżać ok. 40km także pewnie praca od świtu do nocy jak to na budowie.

Wiele osób mówi, że lepiej zacząć od biura projektowego bo potem ciężko wrócić do projektowania, jak uważacie? A może po prostu iść do biura i uczyć się wieczorami programowania? :>

Profesor Belka

Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany:    Hosting kosztuje :)

Ze swojej strony możemy polecić :-):

Judi 
mgr inż.

Poziom: 10
HP: 4/230
 2%
MP: 110/110
 100%
EXP: 2/22
 9%
Wysłany: 2017-07-21, 15:22   

Dopiero co skończyłeś studia i już chcesz uczyć się programowania? Nie szkoda Ci tych 5 lat? Teraz trochę późnawo na uruchamianie szarych komórek. Odradzam dojazdy po 40 km. Jak dla mnie takie coś nie miałoby sensu, chyba, że masz dobry transport.

operatorbudowy
technik

0%
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2017-07-21, 17:58   

No niby tak dojazdy to z kierownikiem ktory rano zabiera wszystkich autem, czy mi szkoda? Patrzac na to ze gosc z doswiadczeniem pol roku zarabia 5tys netto to moze warto uciekac poki umysl mlody :) jak to widzicie jest szansa na rozwoj i dobre pieniadze w budownictwie obecne zakladajac ze wkladamy w to 110%?

boczek
technik

Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 2/9