Forum Studentów Budownictwa Strona Główna Forum Studentów Budownictwa
Forum zrzeszające studentów budownictwa i studentów inżynierii środowiska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opinia o budownictwie od absolwenta z 6 letnim doświadczenie
Autor Wiadomość
Rumcajs997
technik

Wysłany: 2017-08-22, 19:49   Opinia o budownictwie od absolwenta z 6 letnim doświadczenie

Witajcie,

Jako że mam chwile czasu, postanowilem sklecic kilka słów i opisać swoją opinię na temat budownictwa. Jestem magistrem inżynierem i mam niecale 6 lat doświadczenia. Zacząłem karierę w PL, na szczescie długo ona nie trwała i pozniej kontynuowałem ją w UK. Oto moja opinia odpowiadająca na pytanie: "Czy warto iść na budownictwo".

1.5 roku pracowałem w PL na autostradach dla nie byle jakiej firmy - Strabag. Pozniej ostatnie ponad 4 lata w UK, głównie na kolei w dwoch najlepszych firmach w UK.

W kilku słowach o pracy w budownictwie w PL - 5 lat na prawdę przerypanych studiów, gdzie ty tyrasz jak wszyscy inni idą balować i Ty chodzisz na niekonczące się poprawki w wakacje, jak inni jadą nad morze. Po 5 latach przesranych studiów przez pierwsze 2-3 lata bedziesz zarabiał pieniadze niewiele wieksze od pensji w Lidlu i słuchał od każdego pracodawcy, że jak śmiesz pytać o wiecej jak nie masz uprawnień. Jak juz po 2-3 latach zrobisz uprawnienia, to dostaniesz 500zl-1000zl podwyżki i przez kolejne pare lat bedziesz słuchał, że uprawnienia może masz, ale świeże, wiec nie moga ci przeciez dac dużej budowy, bo świeżak jesteś.