Wspierają:

     

 

 

 

Ostatnie Komentarze

Główna arrow Szkolenia arrow Szkolenie Revit za 390zł i inne
       
Szkolenie Revit za 390zł i inne Utwórz PDF Drukuj
Redaktor: Administrator   
15.10.2014.

 Mamy dla Was kolejny pakiet szkoleń w Warszawie na październik-listopad. Chcecie zaoszczędzić? Zapiszcie się na nie przez Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć :-). Przy okazji zwracamy uwagę na wyjątkowo dobrą cenę Revita Architecture 18-19 października. Cena dla Was to tylko 390zł! Przypominamy również o Bezpłatne egzaminy AUTODESK AUTOCAD Professional podczas OPEN DOORS dla osób, które uczestniczyły w naszych szkoleniach

  • 18-19 października - Revit Architektoniczny 390zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 25-26 października - AutoCAD 2015 - Podstawowy> 500zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 27-29 października - AutoCAD 2015 - Projektowanie 3D 800zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
    Listopad
  • 3-7 listopada - AutoCAD 2015 - kompletne projektowanie 2D800zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 8-9 listopada - AutoCAD 2015 - Zaawansowany500zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 15-16 listopada - Robot 2015540zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 17-21 listopada - 3ds Max 2015 - Wizualizacje Architektoniczne800zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 22-23 listopada - 3ds Max 2015 - Podstawowy500zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
  • 29-30 listopada - 3ds Max 2015 - Zaawansowany500zł dla Użytkowników StudentBuduje.pl Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

 

AutoCAD - Podstawy

1. Wstęp do obsługi programu komputerowego

  • Prezentacja interfejsu programu AutoCAD
  • Sposoby dopasowania interfejsu do własnych potrzeb
  • Zapisywanie własnej konfiguracji interfejsu programu AutoCAD
2. Opis podstawowych narzędzi pracy
  • Tworzenie linii
  • Sposoby wybierania obiektów
  • Prezentacja uchwytów w wybranych obiektach
  • Usuwanie obiektów
  • Opreracje ZOOMu
3. Podstawowe techniki wprowadzania precyzyjnych danych na przykładzie linii
  • Rysowanie wg współrzędnych biegunowych
  • Rysowanie wg współrzędnych kartezjańskich
  • Rysowanie wg współrzędnych bezwzględnych
4. Opis podstawowych narzędzi do rysowania
  • Tworzenie prostokąta
  • Tworzenie polilinii
  • Metody tworzenia okręgów
  • Metody tworzenia łuków
  • Metody tworzenia wieloboków
  • Metody tworzenia elips
  • Tworzenie linii konstrukcyjnej
5. Opis podstawowych narzędzi do modyfikacji obiektów
  • Rozbijanie obiektów
  • Elementy lokalizacji automatycznej jak i jednorazowej
  • Przesuwanie, kopiowanie, obracanie obiektów
  • Odbicia lustrzane, skalowanie, odsuwanie obiektów
  • Kopiowanie obiektów wg szyku prostokątnego, biegunowe i po ścieżce
  • Ucinanie i wydłużanie obiektów
  • Zaokrąglanie i fazowanie obiektów
  • Różne techniki rozciągania obiektów
6. Warstwy w rysunku
  • Rola warstw w rysunku
  • Tworzenie i konfiguracja warstw
  • Wstawianie i przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami
  • Usuwanie warstw
7. Opisywanie rysunku
  • Tworzenie tekstu i stylów tekstowych
  • Tworzenie wielolinii odniesienia i stylów linii odniesienia
  • Tworzenie tabelki i stylów tabelek
  • Wymiarowanie i style wymiarowania
8. Ułatwienia rysunkowe
  • Tryb Orto
  • Tryb Biegun
  • Tryb Śledzenie
  • Tryb Siatka i Skok
  • Tryb Szerokość
9. Bloki
  • Cel stosowania bloków
  • Rodzaje bloków
  • Tworzenie bloków
  • Edycja bloków
  • Wstawianie bloków do Palety Narzędzi
10. Wydruk rysunków używając UKŁADÓW
  • Opis układu
  • Konfiguracja układu
  • Wstawianie i konfiguracja RZUTNI
  • Przestrzeń PAPIERU i MODELU
  • Ustawienie SKALI WYDRUKU
11. Szablony
  • Przygotowanie pliku do utworzenia szablonu
  • Tworzenie szablonów i ich wykorzystywanie do utworzenia nowych rysunków

AutoCAD - kompletne projektowanie 2D

1. Wstęp do obsługi programu komputerowego

  • Prezentacja interfejsu programu AutoCAD
  • Sposoby dopasowania interfejsu do własnych potrzeb
  • Zapisywanie własnej konfiguracji interfejsu programu AutoCAD
2. Opis podstawowych narzędzi pracy
  • Tworzenie linii
  • Sposoby wybierania obiektów
  • Prezentacja uchwytów w wybranych obiektach
  • Usuwanie obiektów
  • Opreracje ZOOMu
3. Podstawowe techniki wprowadzania precyzyjnych danych na przykładzie linii
  • Rysowanie wg współrzędnych biegunowych
  • Rysowanie wg współrzędnych kartezjańskich
  • Rysowanie wg współrzędnych bezwzględnych
4. Opis podstawowych narzędzi do rysowania
  • Tworzenie prostokąta
  • Tworzenie polilinii
  • Metody tworzenia okręgów
  • Metody tworzenia łuków
  • Metody tworzenia wieloboków
  • Metody tworzenia elips
  • Tworzenie linii konstrukcyjnej
5. Opis podstawowych narzędzi do modyfikacji obiektów
  • Rozbijanie obiektów
  • Elementy lokalizacji automatycznej jak i jednorazowej
  • Przesuwanie, kopiowanie, obracanie obiektów
  • Odbicia lustrzane, skalowanie, odsuwanie obiektów
  • Kopiowanie obiektów wg szyku prostokątnego, biegunowe i po ścieżce
  • Ucinanie i wydłużanie obiektów
  • Zaokrąglanie i fazowanie obiektów
  • Różne techniki rozciągania obiektów
6. Warstwy w rysunku
  • Rola warstw w rysunku
  • Tworzenie i konfiguracja warstw
  • Wstawianie i przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami
  • Usuwanie warstw
7. Opisywanie rysunku
  • Tworzenie tekstu i stylów tekstowych
  • Tworzenie wielolinii odniesienia i stylów linii odniesienia
  • Tworzenie tabelki i stylów tabelek
  • Wymiarowanie i style wymiarowania
8. Ułatwienia rysunkowe
  • Tryb Orto
  • Tryb Biegun
  • Tryb Śledzenie
  • Tryb Siatka i Skok
  • Tryb Szerokość
9. Bloki
  • Cel stosowania bloków
  • Rodzaje bloków
  • Tworzenie bloków
  • Edycja bloków
  • Wstawianie bloków do Palety Narzędzi
10. Wydruk rysunków używając UKŁADÓW
  • Opis układu
  • Konfiguracja układu
  • Wstawianie i konfiguracja RZUTNI
  • Przestrzeń PAPIERU i MODELU
  • Ustawienie SKALI WYDRUKU
11. Szablony
  • Przygotowanie pliku do utworzenia szablonu
  • Tworzenie szablonów i ich wykorzystywanie do utworzenia nowych rysunków
12.Zaawansowane metody wybierania obiektów
  • Opis polecenia WYBIERZ
  • Wybieranie za pomocą krawędzi
  • Wybieranie za pomocą łamanych pól wyboru
  • Wybieranie ostatnio modyfikowanych obiektów
  • Wybieranie ostatnio utworzonych obiektów
  • Wybieranie wszystkich obiektów w rysunku
  • Używanie filtrów do wybierania obiektów
13. Grupy obiektów
  • Zarządzanie grupami obiektów
  • Grupowanie obiektów
  • Edycja grupy obiektów
14. Nazwane widoki
  • Cel stosowania NAZWANYCH WIDOKÓW
  • Tworzenie NAZWANYCH WIDOKÓW
  • Zarządzanie NAZWANYMI WIDOKAMI
15. Zaawansowane operacje na WARSTWACH
  • Filtrowanie warstw
  • >li>Tworzenie stanów warstw
  • Różne tryby izolowania warstw
  • Operacje z ustawianiem bieżącej warstwy
  • Kopiowanie obiektów na inną warstwę
  • Spacer międzywarstwowy
  • Scalanie warstw
  • Usuwanie warstw z zawartością
16. Wyjaśnienie pozostałych narzędzi do rysowania 2D
  • Wykorzystywanie narzędzia typu PUNKT
  • Chmurka wersji
  • Zasłona
  • Helisa 2D
  • Regiony i jego modyfikacje
17. Wyjaśnienie pozostałych narzędzi do modyfikacji
  • Tworzenie przerw w obiektach
  • Przerywanie obiektów w punkcie
  • Dołączanie odcinków
  • Zaawansowana edycja polilinii
  • Zaawansowana edycja splajnu
18. Odnośniki zewnętrzne
  • Cel stosowania odnośników zewnętrznych
  • Rodzaje odnośników zewnętrznych
  • Wstawianie odnośników zewnętrznych
  • Zarządzanie odnośnikami zewnętrznymi
  • Edycja odnośników zewnętrznych
19. Grafika rastrowa
  • Wstawianie obrazów rastrowych
  • Modyfikacja obrazów rastrowych
  • Sterowanie kolejnością wyświetlania obiektów
  • Zarządzanie obrazami rastrowymi
20. Zaawansowane elementy BLOKÓW
  • Cel stosowania atrybutów
  • Rodzaje atrybutów
  • Bloki dynamiczne
21. Zaawansowany wydruk w UKŁADACH
  • Wstawianie kilku rzutni
  • Przycinanie rzutni
  • Zamiana obiektu w rzutnię
  • Wstawianie ramki i tabelki do UKŁADU
  • Tworzenie szablonów wydruku dla UKŁADÓW
  • Wymiarowanie w UKŁADACH
22. Parametryzacja
  • Wstawianie i zarządzanie wiązaniami geometrycznymi
  • Wstawianie i zarządzanie parametrami
  • Tworzenie zależności pomiędzy parametrami

AutoCAD - Projektowanie 3D

1.Wprowadzenie do środowiska 3D

  • Rysowanie linią w trach wymiarach
  • Różnice pomiędzy Polilinią 2D i 3D oraz zakres ich stosowania
  • Oglądanie projektów 3D
2. Tworzenie podstawowych brył
  • Sposoby wprowadzania danych do utworzenia podstawowych brył
  • Omówienie opcji dostępnych przy tworzeniu brył
  • Sposoby prezentowania brył
  • Ustawienie w opcjach, które wpływają na komfort i wydajność programu
3. Podstawowe transformacje brył z wykorzystaniem narzędzi 2D i 3D
  • Transformacje z wykorzystaniem narzędzia „Gizmo”
  • Narzędzia modyfikacji 2D wykorzystywane w 3D
4. Funkcje Boolean’a do modyfikacja brył5. Zaawansowane metody tworzenia brył jak i powierzchni
  • Kryteria tworzenia geometrii 2D
  • Kryteria tworzenia brył i powierzchni
  • Omówienie opcji dostępnych przy tworzeniu brył
6. Podstawowe zasady tworzenia wizualizacji
  • Dodawanie materiałów do brył
  • Sterowanie materiałem na ściankach brył
  • Ustawienie światła słonecznego
  • Tworzenie stałych scen do renderingów
  • Podstawowe ustawienia renderingu
7. Zaawansowane modyfikatory brył
  • Tworzenie brył cienkościennych
  • Tworzenie części wspólnych zestawów brył
  • Rozdzielanie brył
8. Zaawansowane operacje na ściankach brył
  • Różnice pomiędzy wyciąganiem, a odsuwaniem powierzchni
  • Różnice pomiędzy obrotem, a zwężaniem powierzchni
  • Kryteria usuwania i przesuwania powierzchni
  • Kopiowanie i kolorowanie powierzchni
9. Metody tworzenia LUW (Lokalnych Układów Współrzędnych)
  • Transformacje układu współrzędnego
  • Dopasowanie układu współrzędnego do ścianek brył oraz elementów 2D
  • Zapisywanie układów współrzędnych
10. Wykorzystanie kamer do tworzenia filmów wizualizacyjnych
  • Wstawienie kamer i ich ustawienia
  • Tworzenie filmów bez ścieżek oraz ze ścieżkami kamery
11. Tworzenie własnych materiałów
  • Wykorzystanie zdjęć do tworzenia materiałów
  • Tworzenie elementów krajobrazu
12. Wstawianie własnych świateł do oświetlenia sceny
  • Rodzaje sztucznych świateł
  • Opcje sztucznych świateł
13. Rzuty obiektów 3D
  • Ustawienie modelu do tworzenia rzutów
  • Tworzenie rzutów oraz przekroju modelu
  • Tworzenie rzutu izometrycznego z wykorzystaniem płaszczyzny tnącej
  • Sterowanie warstwami i kreskowaniem do ustawienia rzutu

AutoCAD - Zaawansowany

1.Zaawansowane metody wybierania obiektów

  • Opis polecenia WYBIERZ
  • Wybieranie za pomocą krawędzi
  • Wybieranie za pomocą łamanych pól wyboru
  • Wybieranie ostatnio modyfikowanych obiektów
  • Wybieranie ostatnio utworzonych obiektów
  • Wybieranie wszystkich obiektów w rysunku
  • Używanie filtrów do wybierania obiektów
2. Grupy obiektów
  • Zarządzanie grupami obiektów
  • Grupowanie obiektów
  • Edycja grupy obiektów
3. Nazwane widoki
  • Cel stosowania NAZWANYCH WIDOKÓW
  • Tworzenie NAZWANYCH WIDOKÓW
  • Zarządzanie NAZWANYMI WIDOKAMI
4. Zaawansowane operacje na WARSTWACH
  • Filtrowanie warstw
  • Tworzenie stanów warstw
  • Różne tryby izolowania warstw
  • Operacje z ustawianiem bieżącej warstwy
  • Kopiowanie obiektów na inną warstwę
  • Spacer międzywarstwowy
  • Scalanie warstw
  • Usuwanie warstw z zawartością
5. Wyjaśnienie pozostałych narzędzi do rysowania 2D
  • Wykorzystywanie narzędzia typu PUNKT
  • Chmurka wersji
  • Zasłona
  • Helisa 2D
  • Regiony i jego modyfikacje
6. Wyjaśnienie pozostałych narzędzi do modyfikacji
  • Tworzenie przerw w obiektach
  • Przerywanie obiektów w punkcie
  • Dołączanie odcinków
  • Zaawansowana edycja polilinii
  • Zaawansowana edycja splajnu
7. Odnośniki zewnętrzne
  • Cel stosowania odnośników zewnętrznych
  • Rodzaje odnośników zewnętrznych
  • Wstawianie odnośników zewnętrznych
  • Zarządzanie odnośnikami zewnętrznymi
  • Edycja odnośników zewnętrznych
8. Grafika rastrowa
  • Wstawianie obrazów rastrowych
  • Modyfikacja obrazów rastrowych
  • Sterowanie kolejnością wyświetlania obiektów
  • Zarządzanie obrazami rastrowymi
9. Zaawansowane elementy BLOKÓW
  • Cel stosowania atrybutów
  • Rodzaje atrybutów
  • Bloki dynamiczne
10. Zaawansowany wydruk w UKŁADACH
  • Wstawianie kilku rzutni
  • Przycinanie rzutni
  • Zamiana obiektu w rzutnię
  • Wstawianie ramki i tabelki do UKŁADU
  • Tworzenie szablonów wydruku dla UKŁADÓW
  • Wymiarowanie w UKŁADACH
11. Parametryzacja
  • Wstawianie i zarządzanie wiązaniami geometrycznymi
  • Wstawianie i zarządzanie parametrami
  • Tworzenie zależności pomiędzy parametrami

3ds Max - Podstawy

1. Interfejs programu

  • podstawowe ustawienia programu
  • narzędzia do zarządzania sceną
  • praca z system jednostek
2. Podstawy modelowania
  • Tworzenie kształtów 2D
  • Tworzenie brył parametrycznych 3D
  • Import danych z AutoCAD
3. Edycja elementów sceny
  • Tworzenie obiektów złożonych: bryły obrotowe, wyciągnięcia
  • Praca ze stosem modyfikatorów
  • Podstawowowa edycja obiektów poligonalnych
4. Tworzenie Materiałów
  • praca z edytorem materiałów
  • podstawowe parametry odpowiadające za wygląd materiałów
  • nakładanie tekstur
  • Mapowanie UVW
5. Oświetlenie
  • Podstawowe rodzaje świateł
  • Światła fizyczne: System nasłonecznienia dziennego
6. Kamery
  • Dodawanie kamery do sceny
  • Zmiana parametrów
7. Rendering
  • Kontrola naświetlania sceny
  • Podstawowe ustawienia renderingu
  • Przygotowanie renderingu do wydruku

3ds Max - Zaawansowany

1. Zaawansowane techniki modelowania

  • modelowanie brył przy pomocy edytowalnych poligonów
  • tworzenie form organicznych
2. Praca ze złożonymi scenami
  • tworzenie i praca z obiektami Proxy
  • linkowanie obiektów
3. Tworzenie materiałów
  • zaawansowane parametry materiałów
  • efekty uzyskiwane przy pomocy map - bump, displacement, opacity
  • techniki mapowania złożonych obiektów - Unwrap UVW
4. Zaawansowane techniki oświetlania
  • budowanie studia do oświetlania obiektów
  • światła fotometryczne
  • łączenie różnych technik oświetleniowych w scenie
5. Ustawienia renderingu
  • Ustawienia FG oraz GI
  • interaktywny rendering w iRay
6. Detale i efekty
  • tworzenie symulacji tkanin
  • dodawanie detali do sceny - Hair&Fur

3ds Max - Wizualizacje architektoniczne

1. Interfejs programu

  • podstawowe ustawienia programu
  • narzędzia do zarządzania sceną
  • praca z system jednostek
2. Modelowanie 3D
  • Tworzenie kształtów 2D
  • Tworzenie brył parametrycznych 3D
  • modelowanie brył przy pomocy edytowalnych poligonów
  • tworzenie form organicznych
  • Import danych z AutoCAD
  • 3. Edycja elementów sceny
    • Tworzenie obiektów złożonych: bryły obrotowe, wyciągnięcia
    • Praca ze stosem modyfikatorów
    • Podstawowowa edycja obiektów poligonalnych
    4. Tworzenie Materiałów
    • praca z edytorem materiałów
    • podstawowe parametry odpowiadające za wygląd materiałów
    • nakładanie tekstur
    • Mapowanie UVW
    • zaawansowane parametry materiałów
    • efekty uzyskiwane przy pomocy map - bump, displacement, opacity
    • techniki mapowania złożonych obiektów - Unwrap UVW
    • Mapowanie Unwarp UV
    5. Oświetlenie
    • Podstawowe rodzaje świateł
    • Światła fizyczne: System nasłonecznienia dziennego
    • budowanie studia do oświetlania obiektów
    • światła fotometryczne
    • łączenie różnych technik oświetleniowych w scenie
    6. Kamery
    • Dodawanie kamery do sceny
    • Zmiana parametrów
    7. Rendering
    • Kontrola naświetlania sceny
    • Podstawowe ustawienia renderingu
    • Przygotowanie renderingu do wydruku
    • Ustawienia FG oraz GI
    • interaktywny rendering w iRay
    8. Praca ze złożonymi scenami
    • tworzenie i praca z obiektami Proxy
    • linkowanie obiektów
    9. Detale i efekty
    • tworzenie symulacji obiektów w programie
    • symulacja tkanin
    • dodawanie detali do sceny - Hair&Fur

     

    Revit Architecture

    • Wprowadzenie do pracy z programem
      • interfejs użytkownika
      • filozofia pracy, pojęcia projektu, rodziny, szablonu
      • przygotowanie środowiska projektu: poziomy, osie, rzuty
    • Tworzenie siatki konstrukcyjnej, ścian, drzwi, okien, stropów, dachów, poręczy, schodów, fundamentów
    • Modyfikacja istniejących obiektów, tworzenie nowych typów ścian, stropów, dachów itp.
    • Przekroje zwykłe i łamane, widoczność elementów, przekroje 3D
    • Tworzenie zestawień materiałów, powierzchni, kubatury pomieszczeń
    • Wymiarowanie- narzędzia do tworzenia wymiarów i ich wykorzystanie
    • Import rysunków i obiektów AutoCAD
    • Praca z terenem i otoczeniem
    • Wizualizacja w programie:
      • praca ze światłem dziennym
      • światło sztuczne
      • tworzenie i edycja materiałów
      • ustawienia renderingu
      • współpraca z 3ds MAX /3ds MAX Design

     

     

     

     

     
    « poprzedni artykuł   następny artykuł »

    Pismo do Sejmu RP w sprawie uprawnień budowlanych

    Ranking pracodawców 2013

    Firmy, które oferują praktyki

    Portal Studentów Inżynierii Środowiska