Wspierają:

     

 

 

 

Ostatnie Komentarze

Główna arrow Aktualności arrow 25 PLN od Pyszne.pl w prezencie
       
25 PLN od Pyszne.pl w prezencie Utwórz PDF Drukuj
Redaktor: Administrator   
29.01.2015.

Już w najbliższą sobotę Pyszne.pl rozda 10 tys. kuponów o wartości 25 PLN. 31 stycznia o godzinie 15:00 rozpoczną się obchody Darmowego Dnia Jedzenia! Jeśli jesteś w trakcie napiętych przygotowań do egzaminów i nie masz czasu na gotowanie lub po prostu masz ochotę na coś pysznego, możesz odebrać swój kupon online i wybrać danie z oferty ponad 2500 lokali z ponad 100 miast.

Jak odebrać kupon?
Aby wykorzystać kupon o wartości 25 PLN należy 31 stycznia od godziny 15:00 zamówić  jedzenie przez stronę internetową www.pyszne.pl lub aplikację na Androida od Pyszne.pl (strona mobilna jest wyłączona z promocji) i wpisać kod kuponu obejmujący akcję promocyjną na stronie na końcu składania zamówienia (pod koszykiem w polu „kod kuponu”). Kod kuponu będzie dostępny na stronie www.pyszne.pl/darmowe-jedzenie Wartość kuponu zostanie automatycznie uwzględniona przy wartości zamówienia. Uwaga – kto pierwszy ten lepszy – kupon otrzyma 10 tys. osób, które jako pierwsze wpiszą kod promocyjny przy składaniu zamówienia.

Co zamówić?

Pyszne.pl gromadzi lokale z całej Polski, które dowożą posiłki do biur domów, dzięki czemu w jednym miejscu znajdziesz ofertę ponad 2500 restauracji z ponad 100 miast, które zrealizują i dostarczą Twoje zamówienie. Jednocześnie możesz zbierać punkty w programie lojalnościowym i wymieniać je na zniżki, kody rabatowe i darmowe zamówienia. W trakcie okresu wytężonego wysiłku umysłowego, warto sięgać po produkty wspomagające koncentrację i pamięć, które dostarczą energii na całodzienną naukę. Przy wyborze zamówienia podczas Darmowego Dnia Jedzenia radzimy zdecydować się na danie zawierające składniki poprawiające intelekt, takie jak np.:


- Orzechy – bogate w „dobre” kwasy tłuszczowe, korzystnie wpływają na funkcjonowanie naszego mózgu. Najlepsze są orzechy włoskie, ale mogą to być także migdały, orzechy laskowe czy nerkowce.
- Czerwone mięso – zawiera żelazo, które uczestniczy w transporcie tlenu do mózgu, a dotleniony mózg działa sprawniej. Żelazo wpływa także na poprawę pamięci. Do innych źródeł żelaza należą m.in. zielone warzywa czy produkty zbożowe.
- Łosoś – to doskonałe źródło kwasów omega-3. Spożycie ich wiąże się z lepszym niewerbalnym rozumowaniem i pamięcią roboczą. Ponadto regularne jedzenie łososia zmniejsza ryzyko ataku serca oraz ryzyko powstawania zakrzepów. - Szpinak – bogaty w kwas foliowy oraz witaminy A i C, wapń, żelazo i magnez. Pomaga też w utrzymaniu zdrowia skóry i włosów.
- Pomidory – zawierają potas, witaminy A i C, a także przeciwutleniacze zwalczające wodne rodniki.
- Kapary – jedno z najlepszych źródeł kwercetyny, która może poprawić przepływ krwi do mózgu, zapobiec zaburzeniom pamięci i wpłynie na obniżenie poziomu stresu.
- Jaja – żółtka jaj zawierają cholinę i fosfatydyloserynę. Pierwsza kontroluje mięśnie i pamięć, druga odgrywa ważną rolę w komunikacji między komórkami nerwowymi i może przyczynić się do poprawy funkcjonowania mózgu.

Więcej o Dniu Darmowego Jedzenia na: www.pyszne.pl/darmowe-jedzenie
Smacznego!

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Pismo do Sejmu RP w sprawie uprawnień budowlanych

Ranking pracodawców 2013

Firmy, które oferują praktyki

Portal Studentów Inżynierii Środowiska

Reklama